اقامتگاه بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی قشم

معرفی اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم، هرمز و هنگام
اقامتگاه بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی قشم

معرفی اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم، هرمز و هنگام

اقامتگاه بوم گردی ستاره روستای برکه خلف

اقامتگاه بوم گردی ستاره در روستای برکه خلف در جزیره قشم  قرار گرفته است.



اطلاعات تماس اقامتگاه بوم گردی ستاره

شماره تلفن09175087637

موقعیت روی نقشه گوگل:


تصاویر بیشتر از اقامتگاه بوم گردی ستاره قشم


نظرات درباره اقامتگاه بوم گردی ستاره

حمیده درسال 1398 در مورد این اقامتگاه گفته: مهمان خانه ای زیبا به سبک روستایی. اتاق ها بزرگ هستند و دارای دوش اختصاصی هستند. اما توالت و آشپزخانه ها مشترک هستند. اتاق ها دارای یخچال و تهویه مطبوع هستند. پریز برق هم در اتاق ها زیاد هست. خیلی نزدیک به دره ستارگان هست. یک سوپر مارکت هم کنار این اقامتگاه هست که کلیه مواد و وسایل مورد نیاز برای آشپزی و صبحانه و میان وعده رو ارائه می دهد. (منبع گوگل مپ)

یک گردشگر خارجی (Schy Music) در سال 1398 در مورد این اقامتگاه گفته: من و همسرم 5 شب در این اقامتگاه ماندیم. آقای رمضانی خیلی مرد خوبی است. اتاق ها تمیز هستند و شما یک آشپزخانه در خارج از اتاق دارید اگر می خواهید آشپزی کنید. توالت و حمام ها بیرون از اتاق هستند و بسیار تمیز هستند. این اقامتگاه در مرکز جزیره قشم واقع شده و شما به همه جا دسترسی دارید. دره ستاره ها در فاصله حدودا 700 متری و جزایر ناز هم در فاصله حدود 3 الی 4 کیلومتری اقامتگاه هستند. روستای برکه خلف یک روستای کوچک هست و من این مکان را به شما پیشنهاد می دهم. (منبع گوگل مپ)

یک گردشگر خارجی (Adam Lawanow) در سال 1398 در مورد این اقامتگاه گفته: مکانی زیبا، ساختمانی جدید، میزبان رفتاری دوستانه داشت، که برای ما صبحانه درست کرد. کنار اقامتگاه مغازه خاروبارفروشی او هست و شما کالاهای اساسی را می توانید خرید کنید. در روستای چیز خاصی نیست اما اگر به دنبال مکانی برای اقامت یک شب یا پایگاهی برای کاوش در جزیره با ماشین خود هستید من اقامت در این اقامتگاه را به شما پیشنهاد می کنم. همچین آشپزخانه کوچک و وای فای در این اقامتگاه موجود هست. (منبع گوگل مپ)

 زهرا در سال 1398 در مورد این اقامتگاه گفتهبسیار تمیز و مناسب.  آقای رضوانی یک سوپر مارکت هم دارن که میتونید ازشون خرید بکنید. اقامتگاه آشپزخانه هم داره و امکان طبخ غذا وجود داره. در کل خیلی خوب بود.(منبع گوگل مپ)

یک گردشگر خارجی (Farima Fehrest) در سال 1397 در مورد این اقامتگاه گفته: یک خانه روستایی اصیل، بهترین انتخاب برای داشتن یک تور طبیعت گردی در قشم. صبحانه محلی اینجا را حتما امتحان کنید. (منبع گوگل مپ)