اقامتگاه بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی قشم

معرفی اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم، هرمز و هنگام
اقامتگاه بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی قشم

معرفی اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم، هرمز و هنگام

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ روستای دهخدا

شماره تلفن: 09173665256

موقعیت روی نقشه گوگل:

مشاهده دیگر اقامتگاه های بوم گردی روستای دهخدا


درباره اقامتگاه بوم گردی کلودنگ

اقامتگاه بوم گردی کلودنگ در روستای دهخدا در جزیره قشم، در استان هرمزگان قرار گرفته است.



نظرات در مورد اقامتگاه بوم گردی کلودنگ 

یک گردشگر خارجی (Brigitt) در دی ماه ۱۳۹۸ در مورد این اقامتگاه گفته: مکانی خوب، خانواده ای دوستانه، مدیر اقامتگاه که خود راهنما است عاشق این منطقه است و باعث می شود شما هم به این منطقه عشق بورزید.

هدا در دی ماه ۱۳۹۸ در مورد این اقامتگاه گفته: حس خانه را دارد! کلودنگ نه تنها یک خانه بوم گردی هست، بلکه در آنجا می توانید مهربانی، خنده، شادی و عشق را نیز پیدا کنید. ما 4 شب در آنجا ماندیم و تصور نمی کنم  بهتر از این هم می توانست باشد. نورالدین و خانواده دوست داشتنی او بهترین زمان ممکن را برای شما رقم می زنند. من نمی توانستم گریه ام  رو بعد از ترک اقامتگاه متوقف کنم زیرا خیلی دلم برایشان تنگ شده بود. من این مکان زیبا و شیرین را به هر کس که می خواهد لذت بخش ترین سفر زندگی خود را تجربه کند توصیه می کنم.

یک گردشگر خارجی (Marcus) در دی ماه ۱۳۹۸ در مورد این اقامتگاه گفته: این مکان واقعاً فوق العاده است. بعد از ترک کلودانگ احساس کردیم که خانواده جدیدی داریم. من کاملا این مکان شگفت انگیز را به همه توصیه می کنم. آنها بیشتر از آنچه که از یک میزبان انتظار دارید برنامه ریزی کرده و انجام می دهند. از پنج ستاره امتیاز من به آنها پنج ستاره میدهم اما ا گر امکان داشت به آنها حتی 10 ستاره می دادم.

یک گردشگر خارجی ( Marku) در سال ۱۳۹۸ در مورد این اقامتگاه گفته: این احتمالاً بهترین تجربه اقامتی بود که تاکنون در زندگی خود داشتم! نور، صدر و بقیه خانواده  بسیار مهربان هستند و به شما توجه دارند و به خوبی با شما ارتباط برقرار می کنند. اتاق ساده بود. با تشک های کف خواب و کولر گازی. فضای عمومی اقامتگاه بسیار دلپذیر و دنج است و عصرها به یک مکان جالب تبدیل می شود که همه میهمانان و برخی اعضای خانواده در آن جمع می شوند، صحبت می کنند، آواز می خوانند، می خندند و غیره. من نیز ناهار و شام را در اینجا صرف کردم و غذا شگفت انگیز است. بیشتر غذاهای دریایی بود و واقعاً خوشمزه بود. من از آنها 3 تور در جزیره قشم و هنگام رزرو کردم و این تورها بسیار عالی بودند. هر چیزی که شما می خواهید، تمام تلاش خودشان را برای تحقق آن انجام می دهند. آنها همچنین در برنامه ریزی برای دیدن جاذبه ها به من کمک کردند. من یک کلمه بد نمی توانم از آنها بگویم. من 4 شب اینجا ماندم و وقتی مجبور شدم بروم واقعا احساسی بودم. اگر در حال بازدید از قشم هستید حتما این مکان را برای اقامت انتخاب کنید!